Recent Posts

December 12, 2008

One MILE , Thousands SMILES

Assalamualaikum, bak kata Imam Ghazali, benda yang paling jauh dari kita adalah masa lalu. Ada kebenarannya disebalik jawapan kepada persoalan itu. Walau jauh beribu batu pun, manusia bisa menggapai bulan. Namun, bagaimana pula dengan masa lalu? Justeru, sama-samalah kita isi masa mendatang kita dengan perkara yang bermanfaat walaupun ianya pedih dan sedih. Saya terpanggil untuk berkongsi beberapa potret yang menterjemah pelbagai memori kepada saya.


Selepas menerima Anugerah Pelajar Terbilang Keseluruhan Bahagian Matrikulasi, Malaysia tahun 2007.
Keratan Akhbar Anugerah Pelajar Terbilang Keseluruhan Bahagian Matrikulasi,Malaysia tahun 2007. (Mingguan Malaysia, September 9 2007)
Barisan kepimpinan Jawatankuasa Perwakilan Pelajar Kolej Matrikulasi 2006/07.
Ini adalah koleksi logo-logo sekolah, matriks & universiti saya.
(Dari kiri : SRK Stella Maris, SK Pekan Kuala Penyu, SMS Labuan, Kolej Matrikulasi Labuan, Universiti Teknologi PETRONAS)



Ini pula antara memori bersama dengan AJK Surau KML 06/07
(Kiri dari atas : Barisan Kepimpinan AJK Surau KML 06/07, Di hadapan Sepanduk ketika perarakan Maulidurasul peringkat Wilayah Persekutuan Labuan 07, Muslimin sedang berposting )

Bersama pengarah, Ketua-ketua Jabatan, En Masah(Kemeja kuning, Kaunselor) dan para fasilitator untuk Program We Care We Share 2007.

Dari Kiri : Teman2 seTutorial time di KML , Riadah bersama PRD KML di Pancur Hitam, Labuan.

Bersama Kumpulan bersiar-siar di Palembang, Indonesia.

Dari Kiri :JPP+PRD, Roomateku time di KML.

Di atas feri Menumbok.

Sahabat-sahabatku yang terrer bermain squash.


0 comments: