Recent Posts

December 22, 2008

Rindu Pada-Nya..

Assalamualaikum,

Tak sangka, terlalu pantas masa berlalu, rasanya baru sahaja saya menulis artikel yang bertajuk 'Lambaian Kaabah' yang mengisahkan perasaan ketika mak dan ayah saya berlepas ke Tanah Suci Mekah untuk menunaikan haji. Pagi 22,Disember,2008 Alhamdulillah, mereka telah selamat pulang ke tanah air. Saya tertarik dengan beberapa kisah yang sempat dikongsi bersama mereka yang mengisahkan kebesaran Allah yang sempat disaksikan sepanjang mereka berada di sana.Antara kata-kata yang betul menyentuh perasaan saya ialah, mereka terlalu rindu dengan tanah suci sehingga sukar untuk digambarkan hingga kini. Ini beberapa gambar yang dapat dikongsi sebagai tatapan bersama...





















2 comments:

salam..phewiitt..jan jeles ya dong mas.. gue pun uda ada blog.. huahuahua...cantek and berisi blog ko.. huhu..

Salam, he2.. tq2.. teruskan memblog..